It's Quiz Time: Mega Pack
Enjoy these 2 great trivia games at a massive discount in this quiz bundle! This bundle consists of, It’s Quiz Time and It’s Quiz Time: Guinness World Records Edition. Both games have entirely different question sets. It's Quiz Time The largest quiz game on console features over 25,000 questions across thousands of categories. Guided by Salli, an intelligent AI host, up to 8 players can join using their smartphones as controllers. Compete in various game modes like Solo Score Attack or use the innovative Live Show mode to play with up to 10,000 viewers via interactive streaming on Twitch. It's Quiz Time: Guinness World Records Edition Experience the ultimate trivia showdown with thousands of official Guinness World Records questions. This edition brings records to life with high-quality photos and video footage directly from the archives. Choose from 10 unique round types to build custom playlists for up to 8 players using a seamless web-based controller system. Salli returns as your devious host, tracking your performance and remembering your group for a truly personalized party experience.