Cruz Brothers
Hello fighters from around the world! Are you ready for some adrenaline-pumping fighting action? A tale of blood, sweat and tears is ready to unfold before you – Cruz Brothers, the dramatic fast-paced hand-drawn Fighting Game newest version is here! The newly implemented mechanics made the fighting system a whole new challenge! Camps Edition Included In Cruz Brothers, all UPDATES from year one, are included in the game’s full price. Our most important Upgrades will be referred as “Training Camps“, each with it’s own theme and purpose. Some CAMPS will update the game’s functionality, others the mechanics. Of course, there will be CAMPS that will add a whole new extra content!