Ultimate Sheep Raccoon
Race to victory through a mayhem-filled obstacle course of deadly traps you’ve built with friends while pulling off sick tricks! Ultimate Sheep Raccoon is a bike-racing party game where you and your friends build a course of ramps, obstacles, and traps! Dodge hazards, do crazy tricks, and use power-ups to get ahead of the competition. Pedal to victory with up to 8 players locally, online, and cross-platform. Bike to victory - Race to the finish on your bikes! With easy-to-pick-up and intuitive controls, everyone can play. Power-ups - Stay ahead of the competition with power-ups! Lift off with the jetpack, glide safely over threats with the parachute, scatter opponents with bouncy mines or stop them in their tracks with honey traps. Blocks and traps - Build the level together by adding rails, ramps, bouncy pads, speed zones, and other obstacles. Then amp up the difficulty with pendulums, spinning machinery, spikes, and laser-emitting TVs! Sick tricks - Pull off tricks and do backflips and wheelies to rack up extra points! Classic characters - Chicken, Horse, Sheep, and Raccoon return from Ultimate Chicken Horse! Plus a brand-new cast of barnyard buddies. 8-player support - Because 4 players weren’t enough! Local, online and cross-platform multiplayer - Play together on all supported platforms. Custom level editor & playlists - Build and share your own level designs. Create challenge levels where players compete for the best times, and put together level playlists for a campaign-like experience.