SEWER QUEST (XBOX SERIES)
Sewer Quest is a relaxing puzzle game where players must correctly connect pipes to allow water to flow and progress through the levels. With a gentle soundtrack, accessible gameplay, and 40 carefully designed challenges, the game offers an ideal experience for all ages—perfect for those looking to relax while exercising logical thinking. It’s easy to play, hard to put down, and great for relieving everyday stress.