RoadCraft
Odstraňujte následky katastrof Jste vedoucím ve společnosti zabývající se obnovou po neštěstích. Vaše společnost se specializuje na obnovu areálů zničených přírodními katastrofami. Místní průmysl potřebuje znovu nastartovat a vás tak čekají spousty práce: úklid sutin, výměna poškozeného zařízení, opětovná výstavba silnic a mostů poškozených počasím a mnoho, mnoho dalších! Zvolte pečlivě itinerář a se svými vozidly naštivte opuštěné továrny, zaplavené přehrady nebo solární elektrárny vyřazené z provozu. V roli vedoucího provozu budete svým nákladním vozům plánovat trasy tak, aby je po cestě nezastavila žádná překážka. Zažijte zcela novou generaci vyspělé simulace od studia Saber Interactive – tvůrců her MudRunner a SnowRunner. - Obnovujte poničené oblasti na vlastní pěst nebo v kooperaci až 4 hráčů v simulaci s pokročilou fyzikou. - Obsluhujte více než 40 vozidel od buldozerů po stavební jeřáby. - Zasahujte v různých regionech po celém světe v 8 různých mapách o rozloze 4 km². - Pracujte se dřevem, pískem i asfaltem v novém fyzikálním modelu od Saber Interactive. - Stavte nové cesty a mosty, abyste si usnadnili cestu obtížným terénem. - Plánujte na mapě trasy pro nákladní kolony a recyklujte každý kousek sutin na materiál použitý k rekonstrukcím.