Colt Canyon
Take your revolver and rescue your partner in this atmospheric and punchy rogue-like game. Colt Canyon is a 2D pixel art shooter where you control a cowboy, or one of the many other unlockable characters, whose mission is to save his kidnapped partner from the ruthless bandits. Take your gun and TNT and shoot your way through a hostile canyon full of hidden treasures, weapons, obstacles and all kinds of bloodthirsty scum. Maybe you can save more people than just your partner. But watch out. Once you got your partner your job is not done. You'll also have to get back home...