Bucket Knight
Bucket Knight is a classic run-and-gun platformer game. Even knights still have to pay taxes, loans and alimony. Help unnamed but brave knight in his sacred mission to find the Holy Grail (and make some money). Explore dungeons, slay enemies, avoid traps, stay alive and get rich!