Zombie Army 4: MP.1940 SMG Bundle
Spray the dead away with a new SMG, charms and skins! Fast, effective and hot as hell, the MP.1940 gained a reputation for being too hot to handle – literally! This intense machine pistol has a high rate of fire, and bewildering precision at short distances. So it’s time to gear up and get out there! This Weapon Bundle contains; - The MP.1940 SMG - 2 Charms (Irminsul Stick Pin, ZAT Eagle) - 2 Bespoke Weapon Skins (Ahnenerbe, Luftwaffe)