WIZNWAR PINBALL BUNDLE
Own the complete WIZNWAR PINBALL collection! You get the original cult classic, DEMON'S TILT, and its incredible follow-up, XENOTILT, in one complete package! DEMON'S TILT TURBO CHARGED PINBALL RETURNS! Now with bigger sprites, more baddies, more secrets & MORE BULLETS! Demon's Tilt pushes the limits of the Video Pinball genre with SHMUP & Hack N' Slash elements. XENOTILT LIGHTNING STRIKES AGAIN!! XENOTILT, the sequel to the cult hit, DEMON'S TILT. Get ready for another PINBALL FANTASY. XENOTILT shreds the envelope with face-melting gameplay & graphics.