Westild's Law
Westild's Law offers dynamic shootouts where you must cleverly use every element of your arsenal to achieve victory. Throw dynamite to clear your path or send enemies flying, you can throw your weapon at your enemies to stun them when ammo runs low and then take their weapons. Also when the situation gets critical, activate "ultra-sense", slow-down time and enhance your abilities to showcase the true power of the hero. Embark on adventures through 48 levels, each offering unique challenges. Prepare for epic battles where every step and every shot writes history in Westild's Law. Become a Wild West legend, restore peace and order in your town. Are you ready to take on the challenge? Features: * Exciting Missions: Dynamic shootouts, horse races, rescuing trains and hostages, defending dynamite wagons, and boss fights! * Character Development: Upgrade your heroes using trophies and money earned in battles to buy new skills and weapons. * Weapons: From simple revolvers to powerful rifles and machine guns – choose the weapons that suit your playstyle, and when ammo runs out, use your weapon as a projectile to stun enemies. * Musical Accompaniment: Enjoy music that creates a unique Wild West atmosphere.