Warhammer 40,000: Rogue Trader - Voidfarer Pack
Explore the Void with these additional in-game items: - In-Game Item - Unique Rogue Trader Throne Change the appearance of the throne on your voidship’s bridge to something even more illustrious and befitting of your status as Rogue Trader. - In-Game Item - Cherub Pet Allows you to change the appearance of your trusty companion from the regular Servoskull to the Cherub!