VOID/BREAKER (Game Preview)
This game is a work in progress. It may or may not change over time or release as a final product. Purchase only if you are comfortable with the current state of the unfinished game. You are trapped in an endless sequence by the all-seeing, hostile AI. You are its prisoner - forced to fight, die, and repeat. The machines think you'll never escape. The system is designed to keep you here. BUT ESCAPE IS POSSIBLE Lightning-Fast Gunplay & Flawless Movement This isn’t just shooting - it’s pure velocity. Run through relentless gunfights with fluid movement designed for high-paced action. Outmaneuver your enemies and dominate every firefight with agility and speed. Infinite Weapons. Infinite Possibilities Discover limitless weapon combinations using the ultimate gun-modding system. Strategically combine mods to create devastating loadouts. Unlock wild synergies that turn you into an unstoppable force. Destruction is your Advantage. Why just shoot your enemies when you can tear down the world around them? Environmental destruction isn't just for show - it's a core gameplay mechanic. Blast through walls, collapse structures, and stagger enemies to survive. New Run. New Choices. New Paths Every run presents decisions. Which fights do you take? Which paths push your limits? Do you take the dangerous route for bigger rewards or play it safe? The choice is yours A Passion Project by a Solo Developer VOID/BREAKER is a solo project from developer Daniel Stubbington, known as Stubby Games. Following his acclaimed Portal-inspired puzzle game, The Entropy Centre (2022), Daniel now pursues his passion for dynamic FPS gameplay and roguelites.