Unrailed!
Unrailed! is a chaotic online and couch co-op multiplayer railroad construction game where you work together with your friends as a team to build a train track across endless procedurally generated worlds. Master encounters with its inhabitants, upgrade your train and keep it from derailing! BUILD A TRACK FURTHER THAN EVER BEFORE Gather resources and craft tracks to extend your railroad to prevent your train from reaching the end. But watch out - there is only one tool of each type. Co-operation and co-ordination of your team is essential to survive this increasingly challenging journey! PLOUGH YOUR WAY THROUGH THE WORLD Every world is unique! You and your team will have to master ever new challenges to stay on track! ATTACH NEW WAGONS TO MASTER THE UNKNOWN Upgrade your train to be prepared for whatever is about to come. Get an atomic engine, upgrade your crafting wagon, attach a supercharger or choose from a vast range of other options. PLAY WITH OR AGAINST YOUR FRIENDS Play cooperatively with up to four players in a single team or challenge the co-op skills of your friends in a two versus two game.