Ultimate Heroes Pack – FOR HONOR
Unlock additional heroes with the Ultimate Heroes Pack! This pack includes six additional heroes with unique playstyles: Jiang Jun – a Wu Lin fighting with his guandao. Shaolin – a Wu Lin fighting with his staff. Zhanhu – a Wu Lin fighting with his changdao. Black Prior – a Knight fighting with his arming sword and kite shield. Jormungandr – a Viking fighting with his war hammer. Hitokiri – a Samurai fighting with his masakari axe.