Trendy Tycoon Starter Pack
The Trendy Tycoon Starter Pack includes: ● Roblox Game ● Xbox-Exclusive Trendy Tycoon Avatar Outfit ● 800 Robux ● 200 Bonus Robux Dress to impress with the new Trendy Tycoon avatar package! Enjoy wearing these sleek threads and this unique Roblox gold chain on your next epic adventure or get-together with friends. This bundle also includes 800 Robux, plus an additional 200 Robux for free, that you can spend on even more accessories for your avatar and special in-game abilities. Available exclusively on Xbox One.