TramSim: Console Edition
Urban Transport comes to life in TramSim: Console Edition! Experience pure photorealism in two iconic European cities, no matter where you are in the world, and drive realistic trams on a variety of lines. Run to the timetable and face unique challenges, there is gameplay for every taste! Discover the heart of gorgeous Vienna, Austria, across 2 lines, full of greenery and classic buildings aboard the modern Flexity and retro Type E2 trams, and transport passengers with the unique R2.2b tram through Munich, Germany, rich with historic structures spread throughout 3 lines. Both cities are populated with dynamic road traffic and pedestrian behaviour, as well as AI tram traffic. Accessible for all, anyone can join in the fun! Start with beginner mode, learn in the tutorials, and master the art of tram driving, the passengers of Vienna and Munich await in TramSim: Console Edition!