TramSim: Console Edition - Deluxe
Urban Transport comes to life in TramSim: Console Edition - Deluxe! Experience more with Munich and Vienna, including additional content for the city of Vienna, the ULF Type Tram and the detailed Vienna Depot. Run to the timetable and face unique challenges, there is gameplay for every taste! Vienna Favoriten tram depot is crucial to the city’s tramway operations and celebrates its 150th anniversary in 2023! In the depot, explore the tram storage areas and navigate the complex track network. Start-up trams on the early shift and shut them down at the end of the day, take on shunting challenges and manage the operable washing system. The ULF (short for Ultra-Low-Floor) Type Tram is the first generation of low-floor trams in Vienna's tram network and has been in operation since 1995. Drive this complex and realistic tram, in 2 length configurations, on the authentic lines of Vienna.