Please note: For the full experience, we recommend you own ECML: Peterborough - Doncaster and WCML: London - Milton Keynes which are available separately. Climb aboard Class 66 traction and get to work across the UK’s distribution industry. Cargo Line Vol. 3 introduces the modern FCA spine wagon. This fleet of wagons haul container-based loads and are found across the country, laden with cargo travelling between ports and customers. In Train Sim World 5, the FCA wagons feature dynamic container loads with containers of various sizes and colours. Take on the task of hauling containers along the East Coast and West Coast Main Lines. Run between London Euston commuter traffic, and hurry through the Midlands as Azumas race by. Each route has a dedicated version of their timetables, swapping rolling stock with Cargo Line equivalents for more variety. With Free Roam and Formation Designer, un-contain the action and embark across any route of your choosing. Put your fleet of locomotives to the test on the ever-present flow of distribution freight!