Climb aboard the regional staple of the UK, the BR Class 158 Sprinter. This 1990s-born DMU has served as the backbone of the nation, running everywhere from Wick to Penzance. Shuttle through on local services, sporting the iconic East Midlands Trains livery, taking in the local sights and rumbling by on Cummins prime mover technology. From a rumble to a roar, race through the towns in the legendary HST. Also wearing the colourful swooshes of EMT, the HST is a world-renowned icon, which for over 40 years was the flagship of UK Intercity travel. Rekindle the now lost time of VP185 traction and get up to speed on EMT’s long distance expresses. Ride and Drive commuter trains between a trio of cities, complete route tasks, or simply go trainspotting from your favourite vantage point. Customise your own experiences with the Scenario Planner and Livery Designer and share them on Creators Club.