Operate modern and classic equipment as you ferry commuters in and out of the iconic Grand Central Terminal; hurry them across the tightly packed Park Avenue, over the Harlem River, and out to the New York suburbs with Train Sim World 2: Harlem Line. The Harlem Line offers non-stop action through the heart of the “The Big Apple”. From Grand Central Terminal, the route emerges and rides above Park Avenue, before arriving at Harlem 125th Street. The line continues, extending onward through Woodlawn, and along the Bronx River to North White Plains. Step on board a duo of Metro-North equipment, the M3A and M7A EMUs, and get to work operating trains out of the iconic Grand Central Terminal. Take charge of a multitude of service types, from local and express trains to “deadhead” empty trains, and additionally operate game-day trains to Yankees-East 153rd Street.