Timberman VS
Timberman features a single player challenge, to test your skills and unlock as much as 56 characters, and local games to have fun with your friends! Grab your trustworthy axe, become a true Timberman, and chop trees in 3, unique game modes: Classic Timberman: train your axe skills, gain exp to develop your account, and beat your personal high score - in a classic, single-player, infinite tree mode. Chop as fast as you can and avoid branches! Prove you're the REAL THING! Hero mode: be the hero and rescue birds from their nest in a burning woods - gain eternal glory and sweet loot! Can you reach the top of a tree and find a golden egg? Race: join the race and be the fastest Timberman in a fun, tree-chopping competition! Play with up to 4 players and test your chopping skills against others in a crazy, fast-paced match! First on the finishing line WINS IT ALL!