The World After
Set during a pandemic lockdown in France, The World After tells the story of Vincent, a writer that fled the city in order to work on his new book. Recurring strange dreams push him to look for the truth behind the village mystery. As he investigates an old castle, he finds a way to switch between night and day and start being chased by a dreadful monster, The Nightwatcher. Will he be able to find answers? What lies beyond the Tannhäuser Gate? Who or what is The Nightwatcher? What is the meaning of the strange messages he keeps on finding? The World After is a brand new sci-fi full-motion video adventure game experience, created during the 2020 French pandemic lockdown by movie designers and artists. Starring Jean-Claude Dreyfus (The City of Lost Children, Delicatessen), this game is the perfect match between old-school point and click mechanics and modern cinematography technology. A new point and click adventure game in full-motion video 3 different endings 32 different environments to explore Original soundtrack 11 secret logs A whole Visual Novel to unlock as a bonus!