The Walking Vegetables: Radical Edition
The world is under attack from vegetables, turned evil by dastardly aliens! You must answer the call and take up arms to defend the planet. Buy weapons, develop your skills and roam from city to city to take out waves of evil veggie monsters. Beware epic bosses waiting in each city to mash you up! Face the challenge alone or with a friend in local co-op. Whatever you do, please save us!