The Sisters Collection
Join the Sisters for 2 adventures full of mischief in 1 bundle : In The Sisters - Party of the Year, join Maureen, Wendy and all their friends in this new video game adventure! Challenge your friends in crazy mini-games and explore the Sisters' city. In The Sisters 2 - Road To Fame, the story begins when you and your favorite sister are gifted a tablet to reward your good grades Your sister immediately creates an account on a trendy social network, not only to share her adventures with her best friends, but also for something else As your beloved yet mischievous sister, she wants to surpass the fame of your own account to become the new popular influencer in town!