The Settlers: New Allies
The Settlers: New Allies is a strategy game with an in-depth build-up experience and real-time strategic battles. - Fully reimagined from the ground up, with stunning graphics and detailed animations. - Choose among three factions: the Elari, the Maru, and the Jorn. Each has a unique look, playstyle, and background story. - Experience a story-driven campaign set in the world of The Settlers, or go for the special Hardcore mode and its additional challenges. - Play online with up to eight players in thrilling skirmish battles against other players or AI for long-lasting fun.