The FMV Collection 2
Wales Interactive are proud to offer three FMV games, Late Shift, The Bunker and The Shapeshifting Detective, all discounted in one bundle! LATE SHIFT Late Shift is a high stakes FMV crime thriller. Forced into a brutal London heist, you must choose your own adventure in this interactive cinematic experience with adaptable storylines that lead to one of seven conclusions. Your decisions are you. THE SHAPESHIFTING DETECTIVE The Shapeshifting Detective is a supernatural-noir murder mystery FMV game where you play as a detective who can shapeshift into other characters, allowing you to unlock secret conversations and private encounters. The game features more than 1600 full HD video responses, a simple questioning interface with unique ‘delete’ mechanic, and a randomly chosen murderer at the start of the game. THE BUNKER The Bunker is a completely live-action experience, filmed on location in a decommissioned government nuclear bunker with a plot crafted by writers behind The Witcher, SOMA and Broken Sword. Starring an incredible cast including Adam Brown (The Hobbit), Sarah Greene (Penny Dreadful) and Grahame Fox (Game of Thrones).