The Festive Seasoning
The Festive Seasoning dishes up a festive feast of holiday-themed extra content for Overcooked. Eight new co-op levels, new chefs, new recipes, a new vehicle and a new way to cook - the flamethrower! It's a sizzling serving of Christmassy co-op chaos! Key Features: A brand new Winter-y world map, complete with snow-mobile to drive around. New theme: Winter Lodge Serving up eight new co-op levels! Two new chefs - Snowman & Reindeer! Two new recipes - Turkey Dinner and Stew A new way to cook recipes: The flamethrower…. Two Onion houses to chat to our liege, the Onion King.