The Exit 8
You are trapped in an endless underground passageway. Observe your surroundings carefully to reach "The Exit 8". Don't overlook any anomalies. If you find anomalies, turn back immediately. If you don't find anomalies, do not turn back. To go out from Exit 8. The Exit 8 is a short walking simulator inspired by Japanese underground passageways, liminal spaces and back rooms.