Teardown: Folkrace
You’ve been invited to compete in the local folkrace. Can you successfully diversify your business ventures into the world of demolition racing? Folkrace is a single-player campaign expansion that introduces a ton of new vehicles and a series of destructive racing game modes against computer-controlled opponents. Test your mettle on the track against rival drivers and expand your car collection as you win championships.