Tactical Survivor Pack
Includes the "Tactical Kit" outfit which enables Lara to craft special ammunition with fewer resources, a "Carbon Fiber" Compound bow skin, and the rare "Bow Master" foil card, which gives Lara all bow upgrades, increased damage, and zooms further.