Sunset Overdrive Deluxe Edition
Don’t miss the game that Joystiq rated 5 stars, the game that IGN and Polygon both rated 9 out of 10, and the game that Eurogamer calls “a breath of fresh air.” Once purchase is complete, download this game by selecting the “Manage” button on the product details page on your console. The Sunset Overdrive Deluxe Edition includes a full digital copy of the game, and the Sunset Overdrive Season Pass which includes the first three complete Game Add-ons for Sunset Overdrive, PLUS six character outfits, two Amps and two Traps available exclusively to Season Pass purchasers as soon as the game is released. In Sunset Overdrive, the year is 2027 and Sunset City is under siege. A contaminated energy drink has transformed most of the population into toxic mutants. For many it's the end of the world, but for you it’s a dream come true. Your old boss? Dead. Your boring job? Gone. Transform the open-world into your tactical playground by grinding, vaulting and wall-running across the city while using a devastating, unconventional arsenal. With hyper-agility, unique weapons, and customizable special abilities, Sunset Overdrive rewrites the rules of traditional shooters and delivers an explosive, irreverent, stylish, and totally unique adventure exclusively to Xbox One. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Polish, Portuguese, Russian, Japanese.