Sugar Tanks
Sugar Tanks is an intense, fast-paced, and super-sweet tank shooter game. As the hero of SugarTanks, you will have to defend your sweet home world from evil grey tanks, trying to sap all the color from it. Defeat enemy tanks while dodging their attacks. Level by level they will get faster, smarter, and deadlier. Unlock more heroes with their own sweet perks and upgrade your tank. Stock up on lives, bombs, and shields and become the strongest hero. Choose from 12 different tanks to beat the Grey Ones and save the world! Will you be the one to banish evil? Be ready for a colorful, bullet-hell twin-stick shooter like no other!