Sudoku Relax
A total of 300 questions with EASY, NORMAL, and HARD difficulties have been included. Complete problems to unlock background effects and BGM tracks. There are 3 background effects and 3 BGM tracks. Sudoku allows you to use your brain while also being soothed by the effects and BGM. You are able to save the problem before completing, making it an easy game to pick up and play on the go.