SubaraCity
SubaraCity offers a new twist for puzzle game fans, combining careful planning with relaxing gameplay. You’re not just matching blocks, but you’re city building at the same time! The buildings on the blocks can be combined into larger, and special, buildings. It’s a simple rule but there are hidden complexities, and as the years pass each move plays an important role. Your decisions will decide the city's future - develop your city step-by-step to make a "SubaraCity"!