Stunt Flyer
Stunt Flyer is a vibrant flying adventure led by sibling duo Jimmy and Sophie. Take to the skies in a world filled with wild inventions and fantastical flying machines. From UFOs and gyrocopters to nimble jets, each aircraft is unique—and fully customizable with a variety of gadgets and gear. Explore Diverse Locations Take flight across three expansive, handcrafted zones, each packed with secrets, stunts, and sky-high challenges. Complete Thrilling Missions Tackle a wide variety of missions and races. Beat the clock, earn experience, and unlock new planes and areas as you rise through the ranks. Fly Your Way Choose from a wide selection of aircraft—each with its own style and handling—and equip them with unique tools to suit your playstyle. Split-Screen Co-op Team up with a friend in local co-op mode! Soar side by side, complete missions together, and double the fun in every loop and barrel roll.