STUFFED Demo
STUFFED is a procedurally generated first-person shooter, that takes place in the dreams of a little girl. Play as a teddy bear and fight waves of nightmares as you defend your owner. FIGHT WAVES OF NIGHTMARES Defend your owner's bedroom door and defeat a variety of nightmares in endless waves. Earn points from defeating nightmares and use them to unlock new map areas and weapons. PROCEDURAL MAPS Explore Ellie's house in Horde Mode with a fully procedural environment. UNIQUE WEAPONS From a popcorn grenade to a cola cannon, find and use unique weapons made from household objects. LEVEL UP YOUR BEAR Earn XP in Horde Mode to unlock special player abilities each game session. CUSTOMISE YOUR BEAR Use points to unlock new outfits and furs for your teddy bear. Mix and match outfits and furs to fully personalise them.