STEEP
Ride a massive open world across the Alps, where the powder is always fresh and the run never ends. Tame the wilderness on the American continent in the Alaska free update, a new region filled with challenges. The mountain is yours to explore. So strap in, suit up, and drop in. - RIDE YOUR WAY -Conquer the world's most epic mountains on skis, wingsuits, snowboards, and paragliders. - LIVE UNFORGETTABLE MOMENTS WITH OTHERS -Ride solo or drop in next to other players to share thrilling, adrenaline-fueled rides. - THE MOUNTAIN IS YOURS TO EXPLORE -Create your own path through a massive open-world, and share your best custom lines with friends. - PUT YOUR SKILLS TO THE TEST -Prove that you're king of the mountain in unique and spectacular challenges. - SHARE EVERYTHING -Capture your most insane stunts and share via social media. A permanent internet connection is required in order to play the game.