State of Decay: Breakdown Year-One
You've survived the apocalypse once. Now it's time to move forward and tell your own story. In State of Decay: Breakdown Year-One, now beautifully remastered in 1080p, you take on an endless campaign with twists and turns based entirely on your own choices. Build up your score in the face of an ever-escalating zombie threat, and compete with survivors around the world. Complete challenges to unlock new heroes with unique weapons and skills. The deeper you go, the tougher it gets, and every choice is yours.