Squad E, to the Beach!
September, 1935 EC. After a narrow victory, Squad E is given a special assignment: Cut off one of the Empire's critical supply lines. But when Claude's squadron storms the enemy's base, they unexpectedly find themselves standing on a pristine sandy beach... This story can be played after completing Chapter 10 of the main story. Complete this extra story to unlock swimsuit uniforms for Claude, Riley, Raz, Kai, and Minerva. To access this story, go to Book Mode > Menu > Extra Stories.