SpellForce: Conquest of Eo
Become the greatest of mages in this turn-based fantasy epic set in the world of SpellForce! From the humble beginnings of your small wizard’s tower, send forth your minions and heroes to explore the realms of Eo. Grow your influence and power and fill your grimoire with arcane knowledge. Face off against magical competitors in your hunt for ancient artefacts and hidden secrets as you build up your tower and area of influence to unleash the greatest spell the world has ever known.