Speed dates - Winter edition
Embark Speed Dates, where you control first dates with 18 attractive women in this interactive FMV game. Shape your story with charm and humor for a personalized romantic journey. Our main character Murat attends the Speed Date event and has only a few minutes to get to know the women and make him love himself. Try to impress the girls in this adventure where you can experience today's male-female relationships in the most realistic way.