Space Raiders in Space + Clumsy Rush
Space Raiders in Space Enjoy this crazy mixture of roguelike and tower defence mechanics. Focus and proper management are crucial to keep your squad alive. You are the captain now! Control up to eight heroes with unique quirks and talents. Issue commands to individuals or the entire group. Your choices will determine who lives and who ends up as bug fodder. It's free real estate! Build up your base of operations, gather resources and find new weapons. Don't worry about lack of ammo but make sure your guns don't break in the middle of the enemy wave. Well... if it comes to that you can always send your crew into a heroic melee ______________________________ Clumsy Rush GRAB THE CROWN AND RUN No more exhausting complicated tutorials, no more half an hour's explaining of gameplay nuances—tell your friend “grab the crown and run” and you will be ready to play. Simple rules allow you to start racing immediately. YOU'RE IN CHARGE Do you prefer to use simpler controls to make the race more dynamic? Or maybe go big and use both legs separately for more laughs? Or... turn all the players into ice cubes or throw in a fake crown? Do you want to play as sumo or Santa Claus? Choose a control, one of 23 race modifications and, most importantly, the craziest skin for your champion! EACH TRACK IS UNIQUE Strategically positioned horde of sheep, twisted whirls or tiny windmills with tornado power - these are just some of the many crazy obstacles that will make a mess in your races. Each track is randomly generated from a pool of 47 unique segments. AND EVERYONE CAN PLAY Friendly graphics and simple rules make Clumsy Rush a title that everyone can have fun with. Do you want to chase with your friends who are not players? Play with children? Or maybe just relax? Do not wait—catch a gamepad and run!