Space Battle: Mayhem Game
Defend the galaxy in Space Battle, the last bastion against the imperial attack! In this thrilling game of strategy and action, you take command of a spacecraft at the edge of the known galaxy, facing waves of enemy attacks in a desperate fight for survival. Each round is a race against time: destroy enemy stations before their fleets converge and launch a full-scale assault on your ship. # DEFEND YOUR SPACE STATION Each round challenges you to balance defense and offense. Plan your strategy and execute your best plan to survive. # DESTROY THE EMPIRE With each enemy station destroyed, the empire returns stronger, ensuring each round is more challenging than the last. # MINE RESOURCES Navigate the reaches of space in search of precious minerals. Each expedition offers the chance to strengthen your ship and discover forgotten technologies. # SPACE EXPLORATION Portals will allow you to travel between the different sectors offering new areas to explore and greater challenges. # MAYHEM MODE If you like infinite wave game modes, this is the mode for you. In Space Battle Mayhem you will enjoy a wave mode with player progression. How far are you able to go? # UPGRADE SYSTEM Utilize mineral resources from nearby asteroids to power up your ship and spacecraft fleet. Each upgrade is crucial to tipping the scales in your favor. Space Battle not only tests your strategic skills but also your ability to make quick decisions under pressure. Are you ready to take up the challenge and defend your ship against the relentless forces of the empire?