Sokobear Autumn
Autumn has arrived — and with it, a not-so-light mission for our friendly Bear! The leaves won’t stop falling, and the forest village yards are completely covered. Now it’s up to the Bear to roll up his sleeves (or paws!) and put everything back in order. Embark on a relaxing yet clever journey by solving sokoban-style puzzles: push piles of leaves, navigate around rocks and logs, and find the perfect path to the garden holes. There are 40 carefully crafted yards, each bringing a new challenge to test your logic and planning. Roll the leaves into big piles, clear your way by breaking obstacles when needed, and think a few steps ahead so you don’t get stuck! Are the leaves still falling? Yes. But that’s a problem for Future Bear. Right now, the task is simple: clean everything. With cozy visuals, a charming autumn atmosphere, and satisfying puzzles to solve, this is the perfect game for players seeking a relaxing, challenging, and delightful experience. Clean yards mean happy neighbors. And well-solved puzzles mean happy players.