SnowRunner - TATRA Dual Pack
Expand and bring even more versatility to your SnowRunner fleet with the TATRA Dual Pack, giving you access to the iconic TATRA 813 and TATRA 805! The TATRA Dual Pack is included for all Year 2 Pass owners.