Snooker 19 Gold Edition
The Snooker 19 Gold Edition bundle offers the ultimate experience of the official World Snooker Tour, including: - Snooker 19 - Snooker 19 Challenge Pack Snooker 19 The official video game of World Snooker and most authentic simulation of the sport ever created. Play in every officially licensed tournament as any of the top 128 players in the world including: Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui and legends of the sport like Ken Doherty and Jimmy White. Choose from a full suite of offline and online modes, from quick play online match-making to global online tournaments that link in real-time with the live World Snooker calendar. Snooker 19 Challenge Pack Test your skills across this all-new game mode for Snooker 19 and take on the ultimate snooker challenge. This DLC Pack contains 50 exclusive challenges designed to put your skills to the test; from basic positional sequences to advanced potting puzzles. Complete the challenges to unlock 26 exclusive snooker cue rewards.