Become the ultimate assassin in Sniper Ghost Warrior Contracts, a highly realistic modern warfare shooter featuring an immersive single-player campaign across large, open-ended maps. Tactical thinking, high-stealth movement, and extreme precision required. Prepare for immediate deployment with the Full Arsenal Edition, containing all previously released DLC. Features: ● BASE GAME ● CROSSBOW CHAOS - Wreak an all-new level of devastation with the Crossbow Chaos DLC Weapon Pack. While the explosive bolt-firing crossbow really is the jewel of the crown here, this calamitous collection also features an additional three heavy-hitting weapons (Model 550 TRV Sniper Rifle, Mad Sheriff 9 Revolver , Car K8 Assault Rifle) and, of course, the head-turning zeb-bruh weapon skin. Who said you couldn’t serve cold hard justice… and look good while doing so? ● MERCILESS MARKSMAN - Strike hard and fast with the Merciless Marksman DLC Weapon Pack, featuring four lethal firearms (HJ 7.62 Sniper Rifle, Hub-93 Marksman Rifle, Sturm Military 45 Handgun, P5Q STEEL Handgun) for the ultimate in high-precision warfare. No self- respecting assassin should be without it... To survive more than 5 minutes. ● SAVAGE SNIPER - Siberia is a treacherous place and shows little mercy to those who arrive unprepared. The best way to ensure that isn't you? Set your long-range sights on the Savage Sniper Weapons Pack, featuring three diverse but equally deadly tools of the trade - the PR15 HERA Sniper Rifle, Tai Hu SR3 Sniper Rifle and MSSR 10 Sniper Rifle . ● SEEKER SELECTS - The ultimate sniper starter pack, gain a strategic advantage with Seeker’s handpicked trio of deadly companions. The Seeker’s Selects DLC Weapons Pack features three great looking, heavy-hitting weapons; the Marcus Tactical 8 Sniper Rifle, FFF-45 ACP Handgun and ROCK AS100 Assault Rifle. ● HJ 7.62 - The HJ 7.62 is a bolt-action sniper rifle issued in small numbers to the Chinese Army, Police and to Public Security Police forces. Chinese mercenaries working for private security companies are the likely source supplying the Syberian black market. ● P5Q STEEL - A tried-and-true sidearm, the P5Q STEEL Handgun not only has the best ammo capacity of any pistol, but features a light trigger pull, as well as a secure, hammer-fired, single-action fire control system for the ultimate steady shot. ● STURM MILITARY - Sturm Military-45 is a polymer-framed, semi-automatic pistol. It uses a pre-tensioned striker firing system and is chambered in .45 ACP. The serialized part of the pistol is a steel chassis, which is fit to a glass-filled nylon frame.