Sniper Elite 4 - Deathstorm Part 2: Infiltration
Thanks to Karl’s efforts, the Allies are one step closer to finding out the nature of ‘Deathstorm’,a top secret atomic project. Dispatched to the heavily guarded University of Niroli in the Fascist-controlled north of Italy, Karl must locate an Italian scientist forced to work for the enemy. Deathstorm: Infiltration is the second mission in a thrilling new three-part campaign for 1-2 players, sending Karl on a daring mission well behind enemy lines...