SMITE Public Test Server
Download the SMITE Public Test Server to test a beta version of the SMITE Season 8 client before it goes live. You’ll be able to experience all the new content and features before the update release date. Content in the Public Test Server is still in development so experiences may vary between this environment and the live client. You may also experience an extended wait time due to a limited pool of players or unstable connections. Not all modes and features may be available. Note: The Public Test Server will only be available during specific periods. There are currently no plans to update the Public Test Server client after Season 8 launches.