Slain 2: The Beast Within
In the ongoing saga of sentient sword Bathoryn and his many wielders, the battle rages on against the demonic forces of Lord Vroll, spanning the vast reaches of the galaxy. The night is dark, and the hunt is endless. Prince Akran, the last of the Wolf Knights, wields Bathoryn and the fury of the full moon to reclaim a dying land. Will he rise, or will darkness claim all? Ferocious combat Unleash brutal melee strikes and precision-based attacks, countering foes in a deadly ballet of steel and fury. The sentient blade Bathoryn grants elemental powers, letting you cleave through enemies with fire, ice, and raw devastation. Blood of wolf knights Under the full moon, the Beast within emerges. Embrace the monstrous power of the Wolf Knights and transform into a feral werewolf, unleashing a torrent of claws, teeth, and beastly power that obliterates all in your path. Three deadly quests Akran’s path is paved with peril. Venture through three brutal, hand-crafted quests - each featuring their own sinister landscapes, twisted lore, and nightmarish foes. Sail ghostly seas, storm haunted castles, and descend into the abyss to claim the sacred relics: The Eye, The Heart, and The Dagger. Release the beast within The time for hesitation is over. Akran’s fate - and the fate of the kingdom - rests in your hands. The hunt begins now.